Number of the records: 1
Strategické rozhodnutia v marketingu agropotravinárskeho podniku zamerané na produkt a spotrebiteľa
Title Strategické rozhodnutia v marketingu agropotravinárskeho podniku zamerané na produkt a spotrebiteľa Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 28-32. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * agropotravinárstvo * výrobky poľnohospodárske * trh * konkurencia * spotrebitelia Annotation Marketing v agropotravinárstve. Efektívnosť marketingových aktivít a ich dopad na úroveň odbytu, na hospodárske výsledky agroproducentov a na úroveň zamestnanosti v agrorezorte. Široká škála produktov. Strategické marketingové rozhodnutia agropotravinárskeho podniku. Podstatné kroky marketingovej stratégie. Možnosti a využitie prvkov marketingových stratégií v agropotravinárstve v Slovenskej republike. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00134-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1