Number of the records: 1  

SCM, CRM, ECR v teorii a praxi řízení

  1. Title SCM, CRM, ECR v teorii a praxi řízení
    Author infoOliver Marz, Hermann Schalk, Martin Skala
    Author Marz Oliver
    Co-authors Schalk Hermann
    Skala Martin
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 41, č. 11 (2006), s. 28-31. - Praha : Economia, 2006. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords riadenie podnikové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie reťazcov dodávateľských * systémy informačné * riadenie strategické * riadenie operatívne * trh * konkurencia
    AnnotationVyužitie manažérskych konceptov SCM, CRM a ECR v praxi. SCM (supply chain management) - zahrnutie dodávateľa do daného podniku. Dôraz na rýchlu výmenu informácií. CRM (consumer relationship management) - operatívna komunikácia so zákazníkom, meranie spokojnosti zákazníka, využitie dát nahromadených behom kontaktu so zákazníkom. ECR (efficient consumer response) - efektívna reakcia na požiadavky zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.