Number of the records: 1  

Metódy merania cenovej citlivosti ako nástroj tvorby cien

  1. Title Metódy merania cenovej citlivosti ako nástroj tvorby cien
    TranslationMethods of price sensibility measurement as a tool for pricing
    Author infoJúlia Lipianska, Mária Hasprová, Štefan Žák
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomika a manažment podniku : časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. č. 1 (2005), s. 52-63. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2005. ISSN 1336-4103
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords citlivosť * pružnosť cenová * tvorba cien * pružnosť dopytu * zákazníci * ceny * rozhodovanie manažérske
    AnnotationAnalýza citlivosti zákazníka na ceny prostredníctvom sledovania cenovej elasticity. Vplyv elasticity dopytu a cenových zmien na celkové tržby. Metódy merania cenovej citlivosti z pohľadu cenového výskumu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00997-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.