Number of the records: 1  

Marketing and logistics in supply chains

  1. Title Marketing and logistics in supply chains
    TranslationMarketing a logistika v dodavateľských reťazcoch
    Author infoIvan Gros, Stanislava Grosová
    Author Gros Ivan
    Co-authors Grosová Stanislava
    Source document Ekonomika a manažment podniku : časopis pre ekonomickú teóriu a prax = journal for economic theory an practice. č. 1 (2004), s. 13-18. - Košice : Výskumný ústav stavebnej informatiky, 2004. ISSN 1336-4103
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords reťazce distribučné * služby logistické * riadenie podnikové * riadenie reťazcov dodávateľských * reťazce dodávateľsko-odberateľské * reťazce logistické * logistika distribučná * marketing
    AnnotationSúčasná situácia v úrovni spolupráce medzi marketingom a logistikou pri poskytovaní služieb zákazníkom. Hlavné dôvody spojené s problémami integrovanej implementácie marketingových a logistických princípov v riadení firmy. Strategická úloha logistiky. Zameranie logistiky na riadení úplného materiálového toku ECR, JiT a QR. Manažérske prístupy a ich požiadavky na marketingových a logistických manažérov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.