Number of the records: 1
CSR stále pomerne neznáma téma
Title CSR stále pomerne neznáma téma Author info Martin Mazág Author Mazág Martin Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 11 (november 2006), s. 20. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * Slovensko Annotation Výsledky tretieho pokračovania prieskumu Spoločenská zodpovednosť firiem (CSR) a vnímanie obyvateľmi Slovenska. CSR pozná pätina ľudí, ale skôr intuitívne. Najdôležitejšou oblasťou CSR vo vnímaní verejnosti je zamestnanecká politika firmy v jej najširšom slova zmysle (vzdelávanie, sociálny program, benefity). Vzťah k životnému prostrediu a filantropia sú najviditeľnejšie znaky, na základe ktorých sa respondenti rozhodujú o tom, či firma je alebo nie je spoločensky zodpovedná. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 7-12 + 11 príl.
article
Number of the records: 1