Number of the records: 1
Marketingové znalosti v ére "Nového marketingu"
Title Marketingové znalosti v ére "Nového marketingu" Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecká konference, 14.9.2006, Olomouc. S. 181-184. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. ISBN 80-244-1468-6 Note Príspevok je výstupom z riešenia výskumného grantu EU IG 40/2006 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * informácie * výskum * vzdelávanie * manažéri Annotation Hodnotenie dôsledkov vývoja marketingovej praxe na výskum a formovanie obsahu marketingového vzdelávania. Hodnotenia získané z viacerých zdrojov naznačujú, že marketingoví manažéri našich podnikov nie sú dostatočne pripravení na tzv. nový marketing. Zmeny marketingového prostredia vyžadujú prehodnotenie tradičných téz marketingu s ohľadom na podstatu / povahu znalostí požadovaných modernou marketingovou praxou. V príspevku sú prezentované základné kompetencie, ktorými by mal disponovať marketingový manažér v ére tzv. nového marketingu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00122-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1