Number of the records: 1  

Marketingové znalosti v ére "Nového marketingu"

  1. Title Marketingové znalosti v ére "Nového marketingu"
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentEkonomické znalosti pro tržní praxi : sborník příspěvků z mezinárodní vědecká konference, 14.9.2006, Olomouc. S. 181-184. - Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. ISBN 80-244-1468-6
    NotePríspevok je výstupom z riešenia výskumného grantu EU IG 40/2006
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * informácie * výskum * vzdelávanie * manažéri
    AnnotationHodnotenie dôsledkov vývoja marketingovej praxe na výskum a formovanie obsahu marketingového vzdelávania. Hodnotenia získané z viacerých zdrojov naznačujú, že marketingoví manažéri našich podnikov nie sú dostatočne pripravení na tzv. nový marketing. Zmeny marketingového prostredia vyžadujú prehodnotenie tradičných téz marketingu s ohľadom na podstatu / povahu znalostí požadovaných modernou marketingovou praxou. V príspevku sú prezentované základné kompetencie, ktorými by mal disponovať marketingový manažér v ére tzv. nového marketingu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00122-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.