Number of the records: 1  

Plánovanie a implementácia CRM

  1. Title Plánovanie a implementácia CRM
    TranslationPlanning and implementation of CRM
    Author infoStanislava Veselovská
    Author Veselovská Stanislava EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH
    Source document Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 107-112. - Bratislava, 2006 : NETRI / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society. ISBN 80-969567-0-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * informácie * zákazníci * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * automatizácia * systémy informačné
    AnnotationČo predstavuje CRM (customer relationship management). Zmena anonymných masových kontaktov na individuálne vzťahy so zákazníkmi. Proces plánovania stratégie CRM v siedmich krokoch. Implementácia CRM. Interakcia v CRM - prepojenie marketingu, odbytu a služieb s ohľadom na životný cyklus zákazníka. Desať faktorov úspešnej implementácie. Bariéry úspechu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00263-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.