Number of the records: 1  

Druhá cenová vojna

  1. Title Druhá cenová vojna
    Author infoIvan Haluza, František Múčka
    Author Haluza Ivan
    Co-authors Múčka František
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 47 (30. novembra 2006), s. 14-15. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * reťazce obchodné * Slovensko * konkurencia * ceny * kvalita * predajne diskontné
    AnnotationLídl efekt, ktorý na Slovensku odštartoval cenovú vojnu maloobchodných reťazcov, pomaly doznieva. Slovensko opúšťajú prvé reťazce, ktoré boj o zákazníka vzdali. Nemecký diskontér Aldi vykompenzuje odchod niektorých konkurentov z trhu. Príchod Aldi pomôže konkurencii, ale práve to straší slovenských potravinárov. Znižovanie kvality potravín. Slovensko je pre reťazce stále atraktívne. Uvoľnené priestory.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 41-51 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.