Number of the records: 1  

Marketing pred zmenami

  1. Title Marketing pred zmenami
    Author infoKonštantín Čikovský
    Author Čikovský Konštantín
    Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 47 (30. novembra 2006), s. 26-27. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * kríza * spotrebitelia * reklama * značky výrobkov
    AnnotationKríza marketingovej komunikácie, jej podstata. O priazeň spotrebiteľa , jeho vnímanie sa uchádza čoraz viac médií, s čoraz väčším počtom reklamných odkazov. Schopnosť spotrebiteľa prijímať posolstvá sa nezmenila. Zväčšujúca sa uniformita v ponuke tovarov a služieb. Značky a ich význam. Spotrebiteľ sa pri rozhodovaní bude čoraz viac opierať o skúsenosť s produktom, lebo jeho skúsenosť s reklamou je sklamaním.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 41-51 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.