Number of the records: 1  

Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa

  1. Title Vývoj a charakter reklamy firmy Baťa
    Author infoVáclav Lednický
    Author Lednický Václav
    Source document Acta academica karviniensia. Č. 1 (2005), s. 117-128. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * pojmy * propagácia * logo * značky výrobkov * Baťa, T. * obuv * história
    AnnotationPojem reklama v ekonomickej teórii. Historický vývoj reklamy v podniku Baťa. Nástup originálnej baťovskej reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.