Number of the records: 1  

Model "4P" ako súčasť aplikácie marketingového konceptu pre neziskový sektor

  1. Title Model "4P" ako súčasť aplikácie marketingového konceptu pre neziskový sektor
    Author infoTomáš Bačo, Vanda Lieskovská, Michaela Vasiľová
    Author Bačo Tomáš
    Co-authors Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Vasilová Michaela EUBPHF - Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach
    Source document Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 5-11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2242-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * organizácie neziskové * financie * podpory * sponzorovanie * zákazníci * klienti * zisk
    AnnotationMarketingové aktivity zamerané na získavanie financií v neziskových organizáciách. Marketing neziskových organizácií a Yudelsonov model. Model "4P" v neziskových organizáciách. Charakteristika jednotlivých foriem marketingových aktivít v neziskových organizáciách. Aplikácia modelu "4P" v marketingu neziskových organizácií.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00580-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.