Number of the records: 1  

Geo marketing a gis

  1. Title Geo marketing a gis
    Author infoLukáš Herzán
    Author Herzán Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 150-155. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * dáta * zákazníci * systémy informačné geografické * lokalizácia
    AnnotationCharakteristika Geo marketingu. Geografické informačné systémy (GIS), ich definovanie. Funkcia a predmet GIS. Popis priestorovej lokalizácie v GIS a priestorovej topológie v GIS. Využitie GIS technológií.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01089-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.