Number of the records: 1  

Vnímanie značiek mladými ľuďmi

  1. Title Vnímanie značiek mladými ľuďmi
    Author infoJanka Kopaničová
    Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 223-229. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * mládež * správanie * skupiny vekové * zákazníci * imidž * kvalita
    AnnotationMladí ako cieľová skupina. Nákupné správanie mladej generácie nazývanej "generácia Y". Východiská marketingu mladých na Slovensku. Prognózy poklesu počtu mladých ľudí v SR. Mladí a značky.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01089-018, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.