Number of the records: 1  

Meranie spokojnosti zákazníkov v podnikateľskom subjekte kúpeľného cestovného ruchu

  1. Title Meranie spokojnosti zákazníkov v podnikateľskom subjekte kúpeľného cestovného ruchu
    Author infoZuzana Žembová
    Author Žembová Zuzana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 448-453. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný kúpeľný * penzióny * kvalita * služby * zákazníci * oddych * prieskum štatistický
    AnnotationVýsledky dotazníkového prieskumu, ktorý sa uskutočnil v podniku kúpeľného cestovného ruchu (trojhviezdičkový penzión) v okrese Stará Ľubovňa. Cieľom prieskumu bolo zistiť spokojnosť zákazníkov s poskytovanými službami.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01089-040, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.