Number of the records: 1  

Veľtrhy a výstavy ako súčasť komunikačného mixu

  1. Title Veľtrhy a výstavy ako súčasť komunikačného mixu
    Author infoKamila Rubaninská
    Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 387-393. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia masová * marketing * veľtrhy * výstavy * prezentácia firemná * rozpočet nákladov * plánovanie * harmonogramy časové * informácie
    AnnotationVeľtrhy a výstavy ako multifunkčné médium. Rozdelenie výstavných akcií z obchodného pohľadu. Veľtrhy ako nástroj marketingového mixu. Metodika účasti na veľtrhu alebo výstave. Plán účasti na veľtrhu. Analýza cieľov a výber veľtrhu. Rozpočet na veľtržnú prezentáciu. Časový harmonogram. Komunikácia pred a počas veľtrhu. Zhodnotenie veľtrhu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01089-032, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.