Number of the records: 1  

Diskonty menia stratégiu

  1. Title Diskonty menia stratégiu
    Author infoDaniela Krofiánová
    Author Krofiánová Daniela
    Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 11, č. 12 (december 2006), s. 22. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords obchod * maloobchod * reťazce obchodné * predajne diskontné * koncentrácia * internacionalizácia
    AnnotationDo osemdesiatych rokov 20. stroročia ovplyvňovali vývoj na trhu producenti značkových výrobkov. V deväťdesiatych rokoch sa začala výrazná akcelerácia rastu obchodných reťazcov. Fenomén koncentrácie a internacionalizácie, nadnárodné reťazce. Rozmanitosť predajných kanálov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní v oblasti diskontných reťazcov. Diskonty menia svoju stratégiu a snažia sa konkurovať supermarketom. Rozširujú ponuku ovocia, zeleniny, pečiva a tiež nepotravinárskych produktov. Novým fenoménom je diskontný hypermarket.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 7-12 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.