Number of the records: 1  

Benchmarking a marketingová analýza

  1. Title Benchmarking a marketingová analýza
    TranslationBenchmarking and marketing analyses
    Author infoMatúš Dzuro
    Author Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 5, č. 4 (december 2006), s. 38-46. - Nové Zámky : Secos, 2006. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords benchmarking * marketing * konkurencia * podnik * stratégia marketingová * kultúra podnikania
    AnnotationBenchmarking a jeho klasifikácia. Možnosti jeho uplatnenia v marketingu a algoritmus implementácie metódy v marketingovej analýze. Riziká a obmedzenia benchmarkingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.