Number of the records: 1
Vyhľadávacie nástroje ako zdroj informácií na podporu rozhodovania marketingového manažmentu
Title Vyhľadávacie nástroje ako zdroj informácií na podporu rozhodovania marketingového manažmentu Translation Search engines as an important source of information for marketing managers´decision-making support Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. S. 220-226. - Nové Zámky Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords informácie * rozhodovanie manažérske * technológie informačné * internet * báza dát * softvér Annotation Dostupnosť presných a kvalitných informácií ako podmienka pre prijímanie dobrých rozhodnutí. Zdroje informácií na podporu rozhodovania. Úloha vyhľadávacích služieb pri získavaní informácií. Princípy vyhľadávania. Základné moduly fulltextových vyhľadávačov. Vytváranie poradia vyhľadaných odkazov. Obmedzenia súčasných vyhľadávačov. Neviditeľný web. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00881-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1