Number of the records: 1  

Vyhľadávacie nástroje ako zdroj informácií na podporu rozhodovania marketingového manažmentu

  1. Title Vyhľadávacie nástroje ako zdroj informácií na podporu rozhodovania marketingového manažmentu
    TranslationSearch engines as an important source of information for marketing managers´decision-making support
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document 9. medzinárodná vedecká konferencia EDAMBA 2006 v Nových Zámkoch : zborník prác doktorandov = thesis volume. S. 220-226. - Nové Zámky Nové Zámky : Secos, 2006. ISBN 80-225-2219-8
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords informácie * rozhodovanie manažérske * technológie informačné * internet * báza dát * softvér
    AnnotationDostupnosť presných a kvalitných informácií ako podmienka pre prijímanie dobrých rozhodnutí. Zdroje informácií na podporu rozhodovania. Úloha vyhľadávacích služieb pri získavaní informácií. Princípy vyhľadávania. Základné moduly fulltextových vyhľadávačov. Vytváranie poradia vyhľadaných odkazov. Obmedzenia súčasných vyhľadávačov. Neviditeľný web.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00881-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.