Number of the records: 1
Broadening of the CRM concept - the integrated relationship culture
Title Broadening of the CRM concept - the integrated relationship culture Author info Dagmar Lesáková, Florian Huber Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Huber Florian Source document CRM 2006. Customer relationship management´06 : The International Scientific Conference. S. 118-125. - Pardubice : University of Pardubice, 2006. ISBN 8071949094 Note IG č. 40/2006 Document kind schedule of articles from year books Language German Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * kultúra * lojálnosť zákazníkov * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová Annotation Rozšírenie tradičnej teórie CRM o pojem kultúra integrovaných vzťahov. Vývoj zákazníckej lojality, optimálne a efektívne väzby so zákazníkom a podpora spotrebiteľa. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00856-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1