Number of the records: 1  

Internet a www sídlo ako nástroje budovania imidžu firiem a podnikov

  1. Title Internet a www sídlo ako nástroje budovania imidžu firiem a podnikov
    TranslationInternet and www site as the image´s building tools of companies
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 71-74. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1
    NoteIG č. 2316051/04
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords organizácie * firmy * imidž * internet * distribúcia informácií * reklama * zákazníci
    AnnotationVyužitie internetu ako imidžotvorného prvku. Zmysel a význam www sídla pri budovaní imidžu organizácie. Zlepšovanie a udržiavanie dobrého imidžu je dlhodobý proces, preto je rozumné využívať možnosti, ktoré ponúka technologický pokrok v oblasti internetových aplikácií. Prostredníctvom dobre vytvoreného www sídla môže firma ukázať, že je moderná, schopná prispôsobiť sa novým trendom a držať krok s aktuálnym vývojom. Reklama na internete môže zvýšiť predaj, zlepšiť imidž značky a priniesť zákazníkom nové informácie o produktoch a službách.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00324-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.