Number of the records: 1
Rozhodovanie o medzinárodných aktivitách firmy
Title Rozhodovanie o medzinárodných aktivitách firmy Translation Decision making about international activities of a firm Author info Monika Matušovičová Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 84-88. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1 Note VEGA č. 1/37774/06 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords obchod medzinárodný * obchod zahraničný * trh * manažment medzinárodný * internacionalizácia * stratégia marketingová * adaptácia * konkurencia Annotation Obchodné spoločnosti, ktoré sa rozhodli podnikať v medzinárodnom meradle, musia najprv porozumieť medzinárodnej obchodnej politike. Úrovne rozhodovania medzinárodného obchodného manažmentu. Dve základné kategórie motívov internacionalizácie obchodných podnikov. Voľba medzinárodnej marketingovej stratégie a formy vstupu na trh. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00324-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1