Number of the records: 1  

Rozhodovanie o medzinárodných aktivitách firmy

  1. Title Rozhodovanie o medzinárodných aktivitách firmy
    TranslationDecision making about international activities of a firm
    Author infoMonika Matušovičová
    Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 84-88. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1
    NoteVEGA č. 1/37774/06
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords obchod medzinárodný * obchod zahraničný * trh * manažment medzinárodný * internacionalizácia * stratégia marketingová * adaptácia * konkurencia
    AnnotationObchodné spoločnosti, ktoré sa rozhodli podnikať v medzinárodnom meradle, musia najprv porozumieť medzinárodnej obchodnej politike. Úrovne rozhodovania medzinárodného obchodného manažmentu. Dve základné kategórie motívov internacionalizácie obchodných podnikov. Voľba medzinárodnej marketingovej stratégie a formy vstupu na trh.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00324-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.