Number of the records: 1  

Nová forma spamu pri realizácii PPC kampane

  1. Title Nová forma spamu pri realizácii PPC kampane
    TranslationNew form of spam by PPC campaign realisation
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 89-92. - Bratislava, 2006 : NETRI. ISBN 80-969567-0-1
    Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    NoteVEGA 1/2639/05
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords technológie informačné * technológie komunikačné * internet * firmy * marketing * reklama
    AnnotationPPC kampane sú veľmi populárnym nástrojom, ktorý je súčasťou internetového marketingu. PPC (pay per click = plať za klik) ako metóda platenej tvorby premávky na stránke. Podstata problému. Zneužitie systému spoplatnenia služby určitými skupinami ľudí. Otázka ohrozenia trhu online reklamy. Aktivity poskytovateľov PPC služieb. Ako by mal postupovať zadávateľ (klient).
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00324-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.