Number of the records: 1
Na děti v reklamě působí emoce
Title Na děti v reklamě působí emoce Author info Šárka Dvořáková Author Dvořáková Šárka Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 12 (Prosinec 2006), s. 20-21. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * propagácia * marketing * médiá * značky výrobkov * mládež * deti * spotrebitelia * nákup Annotation Mladá populácia vystavená silnému pôsobeniu reklamy. Efektivita oslovenia zákazníkov v závislosti od poznania špecifík cieľovej skupiny. Vekové kategórie detí pre marketingové účely. Čo by sme mali vedieť o deťoch ako o spotrebiteľoch. Úloha detí pri nákupnom rozhodovaní. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 7-12
article
Number of the records: 1