Number of the records: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Title Public relations jako ovlivňování mínění
    Author infoJozef Ftorek
    Author Ftorek Jozef
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 1 (leden 2007), s. 6-7. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * komunikácia * informácie * médiá * propagácia * tlač * mienka verejná * agentúry
    AnnotationPublic relations (PR) ako súbor aktivít, ktoré ovplyvňujú verejnú mienku. Masmédiá ako nástroj súčasného PR na prenos informácií. Aktívne PR a reaktívne PR. Práca komerčných PR agentúr.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.