Number of the records: 1  

Marketingová stratégia a zmeny, ktoré priniesol vstup do Európskej únie

  1. Title Marketingová stratégia a zmeny, ktoré priniesol vstup do Európskej únie
    Author infoIvana Raslavská
    Author Raslavská Ivana EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Source document Medzinárodné vzťahy 2005 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 6. medzinárodnej vedeckej konferencie : Kaštieľ Mojmírovce, 1.-2. december 2005. S. 558-562. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lipková Ľudmila ; Ondrušek Miloš ; Medzinárodné vzťahy 2005 Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-2238-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords spolupráca hospodárska medzinárodná * marketing * marketing medzinárodný * marketing mix * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * trh svetový * obchod zahraničný * produkty * ceny
    AnnotationSlovenské podnikateľské subjekty ako súčasť globálneho trhu. Segmentácia trhu - demografická, geografická a psychografická. Formy vstupu na zahraničný trh. Rozhodovanie o marketingovom mixe. Problém neúspechu slovenských podnikateľských subjektov na zahraničných trhoch.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 01023-004, FMV - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.