Number of the records: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti podnikov
Title Determinanty a miery marketingovej úspešnosti podnikov Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. S. 7-21. - Bratislava Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lesáková Dagmar ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2283-X Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výkon marketingový * likvidita podniku * náklady * rentabilita podniku * rast podniku * výhody konkurenčné * Paretovo pravidlo Annotation Skúmanie rôznych indikátorov marketingového výkonu. Porovnanie indikátorov finančných a nefinančných, jednokriteriálnych a viackriteriálnych, indikátorov sústredených na celkovú stratégiu a na špecifické aktivity, indikátorov zameraných na efektívnosť a hospodárnosť. Používanie jedného indikátora na hodnotenie marketingovej úspešnosti resp. marketingového výkonu nepostačuje. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00851-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1