Number of the records: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti
Title Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti Author info Otto Trenčiansky, Dagmar Lesáková Author Trenčiansky Otto Co-authors Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/1231/04. S. 72-76. - Bratislava Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lesáková Dagmar ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2283-X Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * konkurencieschopnosť * zákazníci * stratégia podniková * spotrebitelia Annotation Problém podnikového marketingu - riešiť kompromis medzi tým, čo zákazníci chcú a tým, čo sú podniky schopné a ochotné ponúknuť. Posun od marketingu orientovaného na transakcie k marketingu orientovaného na vzťahy. Konkurencieschopnosť a vzťahový marketing. Indikátory interakcie organizácia - zákazník. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00851-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1