Number of the records: 1
Konkurenčné aspekty podnikov v kultúre
Title Konkurenčné aspekty podnikov v kultúre Author info Mária Tajtáková Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Konkurencieschopnosť slovenských malých a stredných podnikov v hospodárskom priestore integrovanej Európy : zborník z výskumného projektu č. 2316052. S. 90-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Pavlík Adrián ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2274-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia Keywords kultúra * podnik * konkurencia * ponuka * dopyt * komunikácia Annotation Trh kultúry. Ponuka - fragmentárna štruktúra, jedinečnosť produktov, nenahraditeľnosť ľudskej práce v produkčnom procese, riziko trhového neúspechu. Dopyt - latentný charakter dopytu, kumulatívna logika spotreby, vplyv neformálnej komunikácie, vplyv autorstva produktu, konkrétny dopyt v podobe objednávky. Vzťah medzi ponukou a dopytom. Úrovne konkurentov v kultúre. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
article
Number of the records: 1