Number of the records: 1  

Konkurenčné aspekty podnikov v kultúre

  1. Title Konkurenčné aspekty podnikov v kultúre
    Author infoMária Tajtáková
    Author Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Konkurencieschopnosť slovenských malých a stredných podnikov v hospodárskom priestore integrovanej Európy : zborník z výskumného projektu č. 2316052. S. 90-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Pavlík Adrián ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2274-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    Keywords kultúra * podnik * konkurencia * ponuka * dopyt * komunikácia
    AnnotationTrh kultúry. Ponuka - fragmentárna štruktúra, jedinečnosť produktov, nenahraditeľnosť ľudskej práce v produkčnom procese, riziko trhového neúspechu. Dopyt - latentný charakter dopytu, kumulatívna logika spotreby, vplyv neformálnej komunikácie, vplyv autorstva produktu, konkrétny dopyt v podobe objednávky. Vzťah medzi ponukou a dopytom. Úrovne konkurentov v kultúre.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.