Number of the records: 1  

Fenomén WEB 2.0

  1. Title Fenomén WEB 2.0
    Author infoJán Šifra
    Author Šifra Ján
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007), s. 16-17. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords internet * komunikácia * komunikácia interpersonálna * komunikácia sociálna * komunikácia elektronická * forma * marketing
    AnnotationPilotný článok k problematike WEB 2.0.WEB 2.0 - social networking - davy bežných ľudí prebrali mediálnu a komunikačnú moc nad firmami. Nástroje WEB 2.0 - blogy, podcasty, videocasty, spravodajské portály, SEO, SEM, RSS čítačky - význam týchto pojmov a ako ich možno v marketingu a PR využiť. Nové komunikačné formy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.