Number of the records: 1
Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu
Title Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , Bratislava, 2006. - 81 s. ISBN 80-225-2291-0 Note VEGA 1/1231/04 Document kind monographs Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * konkurencieschopnosť * marketing strategický Public work category Scientific monography issued in home editorships Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 843141 No. of Archival Copy E06 00852-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
book
Call number Location Sublocation Info 843141 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1