Number of the records: 1  

Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu

  1. Title Determinanty a miery marketingovej úspešnosti v stratégiách konkurencieschopnosti v ére nového marketingu
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , Bratislava, 2006. - 81 s.
    ISBN80-225-2291-0
    NoteVEGA 1/1231/04
    Document kindmonographs
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * konkurencieschopnosť * marketing strategický
    Public work categoryScientific monography issued in home editorships
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number843141
    No. of Archival CopyE06 00852-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    Call numberLocationSublocationInfo
    843141SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.