Number of the records: 1  

New economics in turism marketing

  1. Title New economics in turism marketing
    TranslationNová ekonomika v marketingu cestovného ruchu
    Author infoBohuslava Mihalčová, Milan Droppa
    Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Co-authors Droppa Milan
    Source documentNowe trendy w wychowaniu i edukacji czlowieka wspólczesnego. S. 46-55. - Lublin : Norbertinum, 2006. ISBN 83-7222-272-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ekonomika nová * ekonomika vedomostná * marketing * ruch cestovný * práca s verejnosťou * zákazníci * vzdelávanie * podnik malý * podnik stredný
    AnnotationTechnológia na jednej strane a neustále sa zvyšujúci význam vedomostí na strane druhej. Vývoj vzdelávania na Slovensku. Nová ekonomika, vedomostná ekonomika. Úlohy marketingu cestovného ruchu v novej ekonomike. Využitie nových technológií. Snaha budovať dobré vzťahy so zákazníkmi. Význam práce s verejnosťou. Podmienky úspechu malých a stredných podnikov v podnikaní v cestovnom ruchu.
    Public work categoryScientific works in noticed year-books from international undertakings, foreign year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00668-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.