Number of the records: 1  

Cena

  1. Title Cena . Časť 5. Marketing, stratégia malej firmy : Časť 5.2.2
    Author infoSlávka Šagátová
    Author Šagátová Slavka EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source documentPodnikateľské minimum : školiaci materiál Príručka pre začínajúcich podnikateľov. S. 109-115. - Bratislava : Slovenská asociácia malých podnikov, 2006. ISBN 80-969619-7-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords ceny * tvorba cien * dopyt * ponuka * ceny trhové * prirážky cenové * trh * náklady
    AnnotationOvplyvnenie výšky ceny dopytom a ponukou. Cenová stratégia. Postupy tvorby cien. Nákladovo orientovaná tvorba cien. Výpočet ceny výrobku pomocou ziskovej prirážky. Výpočet ceny konkrétneho výrobku. Výpočet ceny služieb pomocou hodinovej sadzby. Konkurenčne a dopytovo orientovaná tvorba cien.
    Public work categoryScientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00894-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.