Number of the records: 1
International brand strategy of Taiwanese hi-tech enterprises
Title International brand strategy of Taiwanese hi-tech enterprises Translation Medzinárodná marketingová stratégia thajských hi-tech spoločností Author info J. Tsai, Hsiu-Yu Hung Author Tsai J. Co-authors Hsiu-Yu Hung Source document Agricultural economics. Vol. 53, no. 2 (2007), s. 83-88. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 330.341.1 - Rozvoj výrobných síl. Technický pokrok Keywords technológie nové * Thajsko * stratégia marketingová * značky výrobné Annotation Porovnanie dvoch thajských hi-tech spoločností - Acer a Trend Micro, ktoré si zvolili rozdielne medzinárodné marketingové stratégie. URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00068.pdf Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1