Number of the records: 1  

International brand strategy of Taiwanese hi-tech enterprises

  1. Title International brand strategy of Taiwanese hi-tech enterprises
    TranslationMedzinárodná marketingová stratégia thajských hi-tech spoločností
    Author infoJ. Tsai, Hsiu-Yu Hung
    Author Tsai J.
    Co-authors Hsiu-Yu Hung
    Source document Agricultural economics. Vol. 53, no. 2 (2007), s. 83-88. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2007. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 330.341.1 - Rozvoj výrobných síl. Technický pokrok
    Keywords technológie nové * Thajsko * stratégia marketingová * značky výrobné
    AnnotationPorovnanie dvoch thajských hi-tech spoločností - Acer a Trend Micro, ktoré si zvolili rozdielne medzinárodné marketingové stratégie.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/00068.pdf
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.