Number of the records: 1
Úloha a význam marketingu pri poskytovaní ďalšieho vzdelávania
Title Úloha a význam marketingu pri poskytovaní ďalšieho vzdelávania Author info Marta Matulčíková Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 79-83. - Bratislava, 2006 : NETRI / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society. ISBN 80-969567-0-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords vzdelávanie * vyučovanie * vzdelávanie dospelých * vedomosti * kurzy * informácie * marketing * segmentácia trhu * nástroje marketingové Annotation Marketing a vzdelávacia sféra. Hlavné prínosy uplaňovania marketingových aktivít vo vzdelávacej sfére. Marketingový manažment a anlýza dopytu trhu vzdelávania. Segmentácia trhu vzdelávacích služieb. Prevaha systému podnikového vzdelávania. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00192-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1