Number of the records: 1  

Úloha a význam marketingu pri poskytovaní ďalšieho vzdelávania

  1. Title Úloha a význam marketingu pri poskytovaní ďalšieho vzdelávania
    Author infoMarta Matulčíková
    Author Matulčíková Marta EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Mladý ekonóm 2006 : spájanie vedy, výskumu a praxe v podmienkach budovania znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 7. júl 2006. S. 79-83. - Bratislava, 2006 : NETRI / Hasprová Mária ; Žák Štefan ; Mladý ekonóm 2006 ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu ; Slovenská marketingová spoločnosť ; Cognitio et sapientia scientific society. ISBN 80-969567-0-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords vzdelávanie * vyučovanie * vzdelávanie dospelých * vedomosti * kurzy * informácie * marketing * segmentácia trhu * nástroje marketingové
    AnnotationMarketing a vzdelávacia sféra. Hlavné prínosy uplaňovania marketingových aktivít vo vzdelávacej sfére. Marketingový manažment a anlýza dopytu trhu vzdelávania. Segmentácia trhu vzdelávacích služieb. Prevaha systému podnikového vzdelávania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00192-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.