Number of the records: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi – nová výzva pre organizácie

  1. Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi – nová výzva pre organizácie
    TranslationCustomer relationship management – a new challenge for organizations
    Author infoMiriama Mikulová
    Author Mikulová Miriama
    Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 1, č. 2 (2006), s. 16-21. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISSN 1336-9105
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * organizácia * konkurencieschopnosť * výhody konkurenčné * marketing
    AnnotationObsahové vymedzenie pojmu CRM. Ciele CRM. Hodnota vzťahu a referenčná hodnota zákazníka. Prvky koncepcie CRM. Strategický a taktický pohľad na CRM. Podoby CRM systémov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.