Number of the records: 1  

Manažment väzieb zákazníkov - nástroj zlepšenia postavenia poisťovateľov na poistnom trhu

  1. Title Manažment väzieb zákazníkov - nástroj zlepšenia postavenia poisťovateľov na poistnom trhu
    TranslationCustomers' relationships management - tool of improvement of insurers position on the market
    Author infoJarmila Buchová
    Author Buchová Jarmila
    Source document Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 1, č. 3 (2006), s. 35-40. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2006. ISSN 1336-9105
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords poisťovníctvo * trh poistný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * marketing služieb * marketing * manažment * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationRastúci význam manažovania marketingu v poisťovníctve a najmä vytvárania väzieb medzi poisťovňou a klientom. Špecifiká marketingu v poisťovníctve. Etapy vývoja poistného trhu. Manažment väzieb so zákazníkmi, jeho nástroje a ich využitie. Fázy budovania väzieb.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.