Number of the records: 1  

Češi a reklama 2007

  1. Title Češi a reklama 2007 : výzkum postojů české veřejnosti k reklamě
    Author infoJitka Vysekalová, Martina Rubášová
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Rubášová Martina
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 1 (2007), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * postoje * výskum * občania * Česko * médiá
    AnnotationVýsledky výskumu merané na vzorke osôb nad 15 rokov. Hodnotenie intenzity reklamy v jednotlivých médiách. Požiadavky na reklamu - akú reklamu česká verejnosť preferuje. Aká by reklama mala byť. Postoje k reklame. Hodnotenie reklamy ako spoločenského javu. Niektoré sociodemografické rozdiely. Dôležitým fenoménom je spoločenská zodpovednosť reklamy a dôraz na pravdivosť a dôveryhodnosť informácií komunikovaných v reklamných kampaniach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.