Number of the records: 1
Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu
Title Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu Author info Erika Pastoráková Author Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Source document Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax. Č. 3 (Marec 2007). - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711 Review document Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords recenzie * kultúra * ruch cestovný * Slovensko * podnik * imidž * trh * Európa Annotation Recenzia na vedeckú monografiu autorského kolektívu, ktorá pojednáva o problematike imidžu slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Nová odborná publikácia nadväzuje svojim zameraním na trend rastúceho významu tvorby imidžu a kladie dôraz na aplikačné hľadisko imidžu v troch špecifických oblastiach (kultúra, cestovný ruch a agropotravinárstvo). Poukazuje na základné marketingové funkcie imidžu, najmä funkciu komunikačnú a identifikačnú. URL http://www.derivat.sk/files/2007%20jan-jun/HotMar2007RecenziaPastorakova.doc Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00489-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1