Number of the records: 1  

Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele

  1. Title Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele
    TranslationMarketing audit and its contributions for strategic marketing goals
    Author infoMichal Oláh
    Author Oláh Michal
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (marec 2006), s. 87-91. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * audit
    AnnotationMarketing vo svetle jeho auditu. Charakteristické rysy auditu marketingu a podmienky jeho uplatnenia v praxi. Vymedzenie funkcie marketingového auditu. Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie marketingového auditu. Prínosy marketingového auditu pre organizáciu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2006: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.