Number of the records: 1
Nástroje marketingového controllingu
Title Nástroje marketingového controllingu Translation Marketing controlling tools Author info Andrej Kriváň Author Kriváň Andrej Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 2, č. 2 (jún 2006), s. 50-55. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords kontroling * marketing * nástroje marketingové * metóda ABC Annotation Marketingový kontroling je významným prvkom riadenia stredných a veľkých spoločností. Charakteristika marketingového kontrolingu. Nástroje marketingového kontrolingu - porovnávací výpočet nákladov, kalkulácia krycieho príspevku, vývojová kalkulácia krycieho príspevku, analýza odchýlok výnosov. ABC analýza - Activity based costing. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2006: 1-3
article
Number of the records: 1