Number of the records: 1
Volně prodejná léčiva - úspěch reklamy
Title Volně prodejná léčiva - úspěch reklamy Author info Šárka Dvořáková Author Dvořáková Šárka Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 3 (březen 2007), s. 22-24. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 615 - Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia Keywords farmakológia * liečivá * vitamíny * obchod * predaj * marketing * reklama Annotation Nárast voľne predajných liekov v Českej republike. Úspech jednotlivých farmaceutických prípravkov zabezpečený predovšetkým reklamou. Dozor nad reklamou na lieky. Reklamné triky na zvýšenie predaja liekov. Formy komunikácie farmaceutických výrobkov. Čo očakávajú ľudia od reklamy. Reklama zvyšuje potrebu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1