Number of the records: 1
Reklama a kontroverzní témata
Title Reklama a kontroverzní témata Author info Jitka Vysekalová, Martina Rubášová Author Vysekalová Jitka Co-authors Rubášová Martina Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 3 (březen 2007), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * podpora predaja * médiá * ženy * muži * deti * tabak * liečivá * psychológia reklamy * výskum * Česko Annotation Výsledky výskumu zameraného na postoje českej verejnosti k intenzite reklamy v médiách, jej očakávania a požiadavky na reklamu a taktiež postoj verejnosti k reklame ako spoločenskému fenoménu. Sledované boli pozitívne a negatívne stránky reklamného pôsobenia, prínos reklamy pre ekonomiku a podpora nadmerného konzumu. Citlivé témy reklamy: cigarety, alkohol, lieky, potravinové doplnky, eorické motívy v reklame a pôsobenie reklamy na deti. Najviac negatívnych reakcií vyvoláva reklama na cigarety. Tolerantný postoj verejnosti k erotickým motívom v reklame. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1