Number of the records: 1  

Brazílie: obchod nejen v rytmu samby

  1. Title Brazílie: obchod nejen v rytmu samby
    Author infoKarel Havlíček
    Author Havlíček Karel
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 4 (duben 2007), s. 40-42. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie * prostredie podnikateľské * obchod * partneri obchodní * politika vnútorná * politika zahraničná * prostredie životné * pralesy tropické dažďové * Brazília
    AnnotationBrazília ako hlavná ekonomická veľmoc Latinskej Ameriky. Krajina s veľmi rozvinutým podnikateľským prostredím, veľmi silným spotrebiteľským a priemyselným trhom. Brazília ako brána do Latinskej Ameriky. Kozmopolitné prostredie. Umiernená ľavicová politika. Brazílčania ako racionálni obchodní partneri. Negatíva súčasnej Brazílie: kontrasty, kriminalita, vplyv latinskoamerickej ľavicovej vlny a klčovanie dažďových pralesov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.