Number of the records: 1
Veletrhy jsou pro budování image jako stvořené
Title Veletrhy jsou pro budování image jako stvořené Author info Lucie Zumrová Author Zumrová Lucie Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 4 (duben 2007), s. 24. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords podnik * imidž * identita podniková * komunikácia * zákazníci * veľtrhy Annotation Miesto veľtrhov pri komunikácii firemného imidžu. Komunikácia firemného imidžu ako cieľ firmy na veľtrhu. Veľtrh ako nástroj komunikácie. Oslovenie širokého spektra verejnosti. Vplyv konkrétneho historického, kultúrneho a spoločenského prostredia na imidž firmy. Dlhodobý proces vytvárania firemného imidžu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6
article
Number of the records: 1