Number of the records: 1  

Veletrhy jsou pro budování image jako stvořené

  1. Title Veletrhy jsou pro budování image jako stvořené
    Author infoLucie Zumrová
    Author Zumrová Lucie
    Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 4 (duben 2007), s. 24. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords podnik * imidž * identita podniková * komunikácia * zákazníci * veľtrhy
    AnnotationMiesto veľtrhov pri komunikácii firemného imidžu. Komunikácia firemného imidžu ako cieľ firmy na veľtrhu. Veľtrh ako nástroj komunikácie. Oslovenie širokého spektra verejnosti. Vplyv konkrétneho historického, kultúrneho a spoločenského prostredia na imidž firmy. Dlhodobý proces vytvárania firemného imidžu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.