Number of the records: 1  

Lákavé způsoby propagace potravin mají své zákonné hranice

  1. Title Lákavé způsoby propagace potravin mají své zákonné hranice
    Author infoDagmar Bicková
    Author Bicková Dagmar
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 4 (duben 2007), s. 36-37. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * propagácia * podpora predaja * informácie * komunikácia * reklama porovnávacia * predpisy * legislatíva * potraviny
    AnnotationZákony, ktoré je potrebné rešpektovať pri propagácii potravinárskych výrobkov. Porovnávacia reklama nie je zakázaná. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č. 1924/2006 o uvádzaní nutričných hodnôt a vplyvu na zdravie nadobúda účinnosť 1.7.2007. Kedy je možné uvádzať informáciu "bez tuku". Nariadenie sa týka aj alkoholických nápojov. Nutnosť rešpektovať všeobecné pravidlá týkajúce sa každej reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-12 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.